Jun 14, 2012

MORE FREELANCING


Freelance-freak

2012 är året då jag verkligen vill börja frilansa på allvar. Nu är jag i stort sett fast skribent på Kungälvs-Posten, och kommer så att fortsätta med det, även när jag studerar. MEN, jag vill ha mer uppdrag så alldeles igår började jag söka frilansjobb. Idag har det dumpit ned flera mail på diverse redaktioner från mig runt om i landet, bland annat till Värmlands folkblad, NWT-koncernen och Egoboost Magazine. Jag håller tummarna på att dom vill ha mina grymma artiklar! Jag håller er uppdaterade. Bild: Här

2012 is the year I really want to start to freelance writing more. I`m a regular writer now at Kungalvs-Posten, and I will continue with that, even when I`m studying. BUT, I  want to have more assignments and challenges, so yesterday I started to hunt for writing-jobs. Today several editorials around the country, will have an email from me, where I  will give my examples on really good articles. Keep your fingers crossed! I will keep you updated. Photo: Here


No comments:

Post a Comment