Jun 7, 2012

NOW: THE HEALTHY WAY



I 6 dagar har jag levt la dolce vida och festat på ljuv gräddtårta, ätit pizza två dagar i rad, druckit varm choklad till lunch med bulle, frossat i chips och varit på en stor bröllopsmiddag som aldrig tycktes ta slut. Lägg på juicer, vin och sockrad saft som dryck. Ofta när jag väl är onyttig, brukar jag ta i och riktigt gå in för det (som den här helgen:) Mmm, ja och det är riktigt gott när man väl frossar i onyttigheterna, men min hy har sagt ifrån, och jag märker att jag är mycket tröttare än vanligt med en sådan här diet. Idag blev det ägg, parma och rawfood till frukost, och jag tänker fortsätta på den linjen nu ett tag, tills kroppen är i balans igen. 

In 6 days, I have been eating delicious cream cakes, pizza two days in a row, hot chocolate for lunch with a cinnamon bun, chips and then I ate really much on the wedding reception. In addition I have been drinking several glasses of wine, sweet juices and lots of coffee. Hmm, YES, it`s really good taste (once you`re having a nice bar of chocolate in front of you) to eat all this junk food, but 6 days in a row it`s to much, and my skin is saying NO, NO - stop eating all this bad things! So today, I had a good breakfast kick off with parma, eggs and raw vegetables. Low carb, high protein, and I will continue with that diet now until my body is in balance again.