Jun 15, 2012

HAPPY WEEKEND


Happy Weekending foks! Jag skall gå på vernissage i helgen, samt ta en tur till nordens största nöjespark, Liseberg. Och vad skall jag göra där? Åka karusell? Näe, jag går bara på Liseberg för deras fantastiska danskvällar på polketten. Vi är ett större gäng som skall slå klackarna i taket denna helgen, och när jag gör det, då vet jag att sommaren är här för jag har dansat på polketten sedan jag var 17 år. Ikväll skall jag se på fotboll. Jag bara vill att Zlatan tar Sverige (åtminstonde), till semifinal, och att laget inte spelar så ruttet som i tisdags, men det återstår att se ikväll. Svennetacos med coca cola, samt finbesök av kusin Rebecka. Klassiskt fredagsmys, the Swedish way..

Happy weekending foks! I`m going to an art-opening this weekend and then I will go to the biggest roller coaster park here in north Europe; Liseberg. And what shall I do there? Go for a roller coaster ride? ..No I don`t think so. Since I was 17, I have during the summers, danced salsa there, (Adriana Mendez has fantastic salsa gatherings there) so that`s my summer tradition more then anything. We are a happy gang that`s gonna move our feet all night long. But tonight it`s football night. I just want that Zlatan at least takes Sweden to the semi finale, and that they don`t play so bad like they did on tuesday. We`ll see 2night. We gonna have "svennetacos" with coke 2night, (30% of the Swedish population, is eating Mexican food with a very Swedish twist almost every Friday, in front of the TV) and then my cousin Rebecka is joining me for the match. See ya! 


No comments:

Post a Comment