Jun 30, 2012

SMELL LIKE ME


Som den doftnörd jag är, skall jag nu presentera hela min eminenta doftfamilj:

1. Min absoluta (dyrast också) favoritdoft, Gucci/Rush

2. En av mina äldsta parfymer (från 2007), Versace/Bright Crystal

3. Billig vaniljmist från Bath and Body works (US)

4. En klassiker från Lancome; Trèsor

5. En blommig doft från Body Shop. En god vardagsparfym.

6. En parfym som jag köpte på väg till Chile: Versace/Red Jeans.

7. En modern klassiker som doftar grönt äpple. DKNY/Apple Delicious.

8. Lotusmist från Bath and Body works.

9. Denna parfym köpte jag på väg till Paris i år; Calvin Klein/Euphoria. 
Passande namn, med tanke på Loreens vinnarlåt i EUSC. 

10. En tung klassiker från Guerlain (Samsara). Luktar tyvärr tant, ett felköp på Taxfree`n. 

11. Den goda vardagsparfymen Chacharel/Perle.

12. Amber Romance från Victoria`s Secret.

13. Min lyxigaste parfym som endast används vid speciella tillfällen: Prada/L`eau Ambree

14. Sockersöt bodymist fråm Victoria`s Secret. 



No comments:

Post a Comment