Jan 5, 2012

TANKAR OM 2011

 Bloggvänner, beklagar verkligen gårdagens tystnad. Hade huvudet fulltankat med
tankar och andra aktiviteter helt enkelt. Jag skall leverera desto mer idag istället.
Som jag skrev tidigare har jag haf lite sparlåga och eftertanke de senaste dagarna
och antagligen är det för att jag helt enkelt håller på att säga adjö till 2011.

En storlagen nyårsfest är ett steg i ritualen, att ta farväl av något som varit,
men detta året behövde jag några extra timmar/dagar än bara nyårsafton.
Jag tänker på att 2011 var det året då jag, precis som alltid gjorde okonventionella
saker (att jag inte band mig till dolda eller öppna överenskommelser),
då jag gick helhjärtat in i vissa aktiviteter (studier, upptäcka Stockholm mm.),
då jag vågade byta åsikter och ändra livsvanor. Som alltid. HA EN FIN DAG!

No comments:

Post a Comment