Jan 19, 2012

ÖVERSÄTTNINGSFUNKTION PÅ ANGIFACE

Godmorgon! Nu tror ni säkert att något alldeles extraordinärt har hänt - Det har det inte. Ville bara meddela att om ni följer pilen på bilden med ögonen, så kommer ni att se en translatorfunktion. Ser ni den....? Ja, just det...där ja! Jag har många läsare från USA, England, men även Brasilien och Tyskland. Det finns mer än ett par läsare som uttryckt sitt missnöje över att jag helt gick över till svenska förra året, och skippade översättningen. Nu kan ni alla läsa ANGIFACE, på vilket språk ni än talar. Ha en fin dag!

1 comment:

  1. Hej! Gillar du inredning, med inriktning på den franska lantstilen & shabby chic? Då har jag kommit rätt. Jag kombinerar det gamla med nytt. I min blogg Hemlängtan visar jag er hur jag inreder, hur man bakar bullar i 15 cm klack, vardagen som en ensamstående mamma och mitt intresse för skyhöga stilettklackar. Numera finns även mizs -hemlängtan på Facebook. Joina oss gärna där. Välkommen!

    ReplyDelete