Jan 18, 2012

ONSDAG OCH KOMMANDE TRE VECKOR

Jag lyssnar på min svenske favorit Lasse Berghagen. Han må vara mycket äldre och inte så aktuell musikmässigt, men det känns som om hela spretiga musiksverige vilar i hans armar. En tryggare artistutstrålning är svår att hitta. Så han lyssnar jag på nu, samtidigt som jag pillar bort mina naglar i gel, från nyår. Framför mig ligger ett kontrakt från CTC, om min kommande medverkan i deras studie from. fredag, den 20. Då säljer jag min kropp till vetenskapen i tre veckor, men belöningen verkar vara värd mödan. Jag skall alltså ligga på sjukhuset i GBG på Sahlgrenska. Ni är välkomna att hälsa på, om inte annat för att se till att jag inte dör av uttråkning. Fram till dess skall jag uträtta diverse ärenden, träna som en tok, jobba och välja ut böcker att läsa under dessa tre veckor utanför civilisationen. Håll utkik efter ett CTC-event på FB. Där kommer telefonnummer plus adress snart att figurera. Förvänta er god uppdatering på bloggen och troligen med mycket tillbakablickar, eftersom INGENTING speciellt kommer att hända i mitt liv fysiskt under resten av Januari. Mentalt kommer det troligen hända mer, eftersom det är jag, mina tankar, mina böcker och filmer som bara kommer att umgås under denna period. På ett sätt tycker jag det är perfekt, för då kan jag koncentrera mig på att äntligen sälja annonser till ANGIFACE, jaga frilansuppdrag, verkligen göra djup reseach inför min kommande utbildning, följa med i onödiga TV-serier, hänga på skype och prata med människor jag annars aldrig hinner prata med, börja skriva på en bok (?) osv, osv..Det här ser ju rätt lovande ut ändå! :-)

No comments:

Post a Comment