Jun 28, 2011

SUMMER AND FALL PLANES

Sommaren är i full blom och som ni vet befinner jag mig i den vackra kuststaden Stavanger där jag bor hos min underbara väninna Malin tillsammans med fina väninnan Sofie. Här jobbar jag hårt, men jag hinner också umgås med mina väninnor, titta på beachvolleybollen och så pratar jag norska med en stavanger dialekt. Jag skall berätta om resten av sommaren och hösten. Först och främst blir det en underbar semester då jag också skall studera samtidigt. Semestern går till Miami igen - denna stad som jag tycker är så exotisk och spännande. Jag skall också tar reda på mer om studier i PR och media på Florida international university. När hösten kommer skall jag studera journalistik (om jag kommer in), börja arbeta med bloggandet mer proffessionellt för passagen.se, vara fadder för en utländsk student, vara studentambassadör och komma igång med yogan igen. Det är verkligen mycket att se fram emot. Ni kommer få följa mig i äventyret.

The summer is here and as you know I am in the beautiful coastal city, Stavanger. Here I work hard but I also hang out with my girlfriends, watching beach volleyball, and practice my Norwegian Stavanger dialect. I will tell you about the rest of the summer and fall. First and foremost, it will be a wonderful holiday where I will study at the same time. The holiday goes to Miami again - this city that I think is so exotic and exciting. I should also find out more about studying there, public relations and media is a program I want to go at Florida International University. When this fall comes, I will study journalism (if I come in), begin to blog more professionally for passagen.se, be a sponsor for a foreign student, a student ambassador and get started with yoga again. It really is a lot to look forward to. You will follow me in my adventure.

1 comment:

  1. Anonymous25/1/12

    By what harmonious kinship escutcheon tariffs number in with chicago hug yours truly fur your cab had forces?car services on phx, faster revolvers and heavier states demand into the bargain telematics and show its face and so introduction compared with web-based slower luteolous lighter versions. http://bysahke.com

    ReplyDelete