Jun 2, 2011

BEST ANTI-SMOKING CAMPAIGN


Det här var nog den bästa antirökkampanj jag har sett. Det inbjudande fotot med cigaretter ser så ofarligt och lockande ut om det inte vore för...ja just det. De träffande beskrivningar som står skrivna på cigaretterna i ett ormliknande typsnitt. Jag skall erkänna att jag började röka på Royal air force club:s (London) personal matsal 2006 då det fortfarande var lagligt att röka inomhus. Kan ni fatta vad äckligt det var. Att röka i personal matsalen (!). Det gjorde det enkelt, tillgängligt och man fick för sig att rökningen var ofarlig. Nu när jag är hälsan (eller?)själv är cigaretter ett minne blott, dock kan det slinka in en cigarr eller två om jag är på det humöret men det är en annan historia.

This was probably the best anti-smoking campaign I've ever seen. The inviting photos with cigarettes look so harmless and attractive if it were not for ... you guessed it. The overlapping descriptions are written on the cigarettes in a snake-like font. I must admit that I started smoking at Royal Air Force Club's (London) staff dining room in 2006 when it was still legal to smoke indoors. Can you believe what it was disgusting. To smoke in the canteen (!). That made ​​it easily accessible and you got the notion that smoking was harmless. Now that I am very healthy (or?) cigarettes is a distant memory, but sometimes I can smoke a cigar or two if I'm in that mood, but that's another story.



No comments:

Post a Comment