Jun 11, 2011

HOT HOT HOT STHLM


Idag har det verkligen Stockholm varit som en ångande, tropisk regnskog. Varmt, varmt, varmt. Jag tänkte att den här bilden kunde visa hur det verkligen känns. Jag åker till Stavanger om en vecka exakt och jag tänkte ta en riktig semester i Stockholm denna veckan och se alla mysiga vattenhål som går att se. Känner att jag lite är i limbo just nu, jag har avslutat mina studier och går och väntar på nästa period som skall ta vid. Under tiden skall jag slappa och ha det riktigt mysigt i stockholm ^^.

Today has it really been like a steamy, tropical rain forests in Stockholm. Hot, hot, hot. I thought this picture would show how it really feels. I'm going to Stavanger in a week exactly and I intend to take a real vacation in Stockholm this week and see all cozy places around. I am a bit in limbo right now, I have completed my studies and are going and waiting for that the next period should begin. In the meantime, I relax and have a really cozy time in Stockholm ^^.



No comments:

Post a Comment