Jun 7, 2011

SCHEDULE THIS WEEK


Veckans planering. Först och främst måste jag få klart min hemtenta. Den ligger verkligen och stressar mig i bakhuvudet hela tiden och gör att jag inte får någon ro. Detta får bli morgondagens och kvällens projekt. På torsdag åker jag tillbaka till Stockholm och då tänkte jag passa på att träffa Lisa och Magdalena i Göteborg innan jag åker. På fredag är det tandläkaren, ett viktigt möte med en redaktör och lunch med en kompis.

This week's planning. First and foremost, I have to finish my exam. It is really bugging me and its in my mind all the time and do that I  get no rest. That will be tomorrow's projects. On Thursday I go back to Stockholm and then I will take the opportunity to meet Lisa and Magdalena in Gothenburg before I go. On Friday, I am going to the the dentist, an important meeting with an editor and lunch with a friend.



No comments:

Post a Comment