Jun 8, 2011

CLUB/RESTAURANT OF THE WEEK: NO.5 (UK)


Just nu drömmer jag mig bort till trendiga nattklubben/restaurangen  i London med draperade sammetsgardiner, lyxiga drinkar i pastellfärger, tigerskinnsfotöljer och snittblommor. Jag talar naturligtvis om No.5 på cavendish square i London. Den häftigaste klubben/restaurangen i stan. Det är kombinerat hotel, bar, restaurang, lounge, VIP area och klubb. Är alltid ett kanonställe att tillbringa kvällen på, inte minst för det mixade klientelet. Här firade jag min 20-års dag för 4 år sedan. Awesome!

Right now, I am dreaming myself away to the trendy nightclub/restaurant No.5 in central London with draped velvet curtains, luxurious cocktails in pastel colors, leather armchairs and cut flowers. The coolest club / restaurant in town. It is a combined hotel, bar, restaurant, lounge, a VIP area and club. Is always a great place to spend the night on, not least for the mixed clientele. Here, I celebrated my 20th birthday 4 years ago. Awesome!


No comments:

Post a Comment