Jun 9, 2011

LAST SUPPER AT THE WESTCOAST


Nu äter jag min sista måltid på västkusten för den här sommaren *lite tråkigt*. Det har varit jätte roligt att bonda med släkten och familjen ett par dag och gå tillbaka till rötterna igen. Nu är jag på väg tillbaks till stan. Det är lustigt men så fort jag är i Stockholm börjar kraven att hopa sig och tanken att prestera ligger vid pannloben som ett tjockt mantra. I Kode pulveriseras alla sådana tankar och förvandlas till tankar om att bara laga mat, gå promenader, klä sig i mjukisbyxor och dricka te på kvällarna, kanske se en film också. Nu är det åter dags att ta sig i kragen och ta tag i mitt liv.

Now I eat my last supper on the west coast for this summer. It's have been really fun this time to bond with my family a few days and go back to the roots again. Now I'm going back to town. It's funny but when I'm in Stockholm I start requirements to accumulate and the ideas in my head is to perform as a thick mantra. In Kode pulverized all those thoughts and turned to thoughts about cooking, walking, dressing in soft pants and take tea in the evenings, maybe a movie too. Now it is time to pull myselves together and do some action - Stockholm, here i come!

No comments:

Post a Comment