May 20, 2011

STAGNATE/REVITALIZED


Har just sett norska filmen Limbo - verkligen sorglig och stark film. konstigt nog kände jag igen mig i huvudkaraktären. Köpte en fantastisk smoothie också med jordgubbe och lime. Denna veckan har verkligen varit stora filmveckan för mig.

Jag har kommit på att jag är en stor kulturkonsument. Genom att jag läser magasin regelbundet, ser nya filmer, provar nya maträtter, är på barer/restauranger jag aldrig varit på förut, dansar en ny dans jag inte visste fanns eller går på en annan gata så förnyar jag mig hela tiden och håller mig levande. Jag stagnerar inte utan vitaliseras.

Detta kan nog lätt tas för att jag blir lätt uttråkad eller är rastlös. Men vi är alla olika:-).

Have just seen an norwegian film -  Limbo - really sad and powerful film. Strangely enough, I recognized myself in the main character. Bought a fantastic smoothie also with strawberry and lime. This week has been really great movie week for me.

I have found that I am a big consumer of culture. By reading new magazines regularly, see new movies, try new food, go to new bars / restaurants I've never been to before, dance a new dance I did not know existed or go on another street I renewing me  all the time and keep my inner self alive .
I do not stagnate but revitalized. 

People probably thinks I get easily bored or restless but we are all different:-).

No comments:

Post a Comment