May 17, 2011

5 QUESTIONS FOR ME


Jag fick ett mejl av en läsare häromdagen med 5 frågor jag skall besvara.

1. Vad gör du en fredag klockan 18.00? Jag kommer hem, tänder rökelser, sätter på elektronisk musik eller jazz och kanske dricker en martini med mycket is eller citron. Jag kan också bara byta om och gå på yoga och sedan dricka grönt te med ingefära resten av kvällen medan jag tittar på litteraturprogrammet Babel. Dessa aktiviteter jag nyss nämde är som terapi och ett tecken på att helgen har börjat. Hur ofta jag gör detta är dock en annan femma.

2. Vilken kurs skulle du vilja läsa/kommer du att läsa? Oj svår fråga, flera stycken men helst en kurs om nätverkande och arbetsliv eller en kurs i psykologi med fokus på social integration eller PR och masskommunikation.

3. När känner du att du har en riktigt ego kick? Jag älskar att befinna mig på fest/mingel där jag inte känner någon med folk i alla åldrar, i alla samhällsklasser och från alla håll i världen. Det slutar alltid med att jag har 100 nya planer, är inspirerad till tusen och har telefonen full med nya telefonnummer. Jag älskar helt enkelt att träffa nya människor.

4. Vilken är ditt drömresemål? Indien för att träna yoga, Buenos Aires och New York.

5. Vad är det bästa du vet? Att dansa. Jag älskar att dansa, det är ett sätt för mig att uttrycka glädje, ett språk som alla förstår oavsett ålder, nationalitet och ett sätt att komma i balans. Jag älskar att dansa zouk, bachata, salsa, forrò, lambada och chachacha.

I got an email from a reader the other day with five questions that I will answer here.

1.What do you do on a Friday at 6 pm? I get home, lights incense, put on electronic music or jazz, and maybe I drink a martini with ice or lemon. Or another thing I could do is to only switch on and go to yoga and then drink green tea with ginger rest of the evening while I look at the literature program Babel. These activities I just mentioned they are as therapy and a sign that the weekend has begun. How often I do this, however, is another story.

2.What course would you like to read / will you read? Wow tough question, several of them but any time a course about networking and employment or a course in psychology with a focus on social integration or a course in public relations and mass communication.

3. When do you feel that you have a real egoboost? I love to find myself at a party / mingle where I do not know anyone with people of all ages, all levels of society and from all over the world. It always ends up that I have 100 new plans, is very inspired and have my phone full of new phone numbers. I simply love to meet new people.

4. What is your dream destination? Right now it's India and to practice yoga there and also Buenos Aires and New York.

5. What is the best thing you know? To dance. I love to dance, that is the way for me to express joy, a language that everyone understands, regardless of age, nationality and for me a way to come into balance. I love to dance zouk, bachata, salsa, forró, lambada and chachacha.

No comments:

Post a Comment