May 31, 2011

PLANS FOR THE FUTURE


Haha, älskar den här bilden som Emelie tog utanför Sveriges riksdag för några veckor sedan.

Puh vilken dag. Det är mycket som händer när sommaren knackar på dörren. Kurser skall avslutas, jobb skall planeras, tentor skall göras och nu ser det ut som att jag skall till Göteborg på min brors konfirmation i helgen innan jag styr åker till Stavanger. Det skall i och för sig bli jätte roligt. Speciellt att min syster som just nu bor i Frankrike kommer. Är så glad att denna våren blev exakt som jag planerade. Bloggen fick massor av fler läsare, jag klarade min kurs (bara sista kursen kvar), jag lärde mig grunderna i dansen zouk och fick tusen nya idèer till kommande höst.

Pooh what a day. There is much happening when the summer is knocking on the door. Courses must be completed, work have to be planned, exams must be done and now it looks like I am going to Gothenburg on my brother's confirmation this weekend before I will spend the summer in Stavanger. My sister who currently lives in France will also come home. I'm so happy that this spring became exactly as I planned. The blog got a lot of more readers, I passed my course, I learned the basics of dance, zouk and got a thousand new ideas for next autumn.


No comments:

Post a Comment