Apr 12, 2014

WEEKEND I DALARNA

Gissa var jag befinner mig!?!:)) Jo, denna helgen är jag hos Eriks familj i Dalarna, närmare bestämt i mysiga Smedjebacken. Är omgiven av hans trevliga familj som pratar så där härlig dalmål hela helgen lång. Har haft en stående inbjudan hit och jag tycker det passade perfekt att åka hit nu när jag fyller år imorgon och allt (!) Får ett sällsamt lugn inombords när jag umgås med Erik och Carl vilket jag är så glad för. Blir 27 år imorgon. Kan ni fatta? Får skriva en liten summering i veckan om åren som gått hehe. Tre år kvar till 30 liksom men de senaste tio åren har varit helt extremt händelserika, utvecklande och omtumlande. Mer om det i ett inlägg framöver. Ok, back to Dalarna: Bilderna är från en loppis som vi besökte idag, samt från TV-soffan och köksbordet. Tog en bild på den fina tångcaviaren också som jag hittade i mattaffären:) 

No comments:

Post a Comment