Apr 23, 2014

JAG MED BARN

Är helt betuttad i lille Loic! Emelies och Thomas son. Vi kom sååå bra överens när jag var där för en vecka sedan. Är betuttad i mina vänners barn - inga andra. Kan faktiskt känna mig lite osäker när jag skall prata och umgås med barn. Är inte bra på bebisspråk och jag vet inte vilken nivå jag skall gå ned till men det är väl för att jag är otränad och oövad. Min väninna Malin (Kika på hennes fina blogg här) har också världens sötaste barn som jag också är gudmor till. Mina vänner kanske ser min barnpotential medan jag själv inte gör det:) En vacker dag kanske det blir min tur men först vill jag hitta min prins  

Försöker tänka så här: 
”Stör inte kärleken, väck den inte förrän den själv vill, gå dina drömmars stig och kärleken ska gå dig till mötes”. Hittade det här fina citatet i Elaine Eksvärds blogg men så upptäckte jag att det från början är bibliskt och ur Höga Visan. 

No comments:

Post a Comment