Apr 4, 2014

FÖRETAGSKONTURER

Det händer verkligen grejer i min företagarresa. Som jag skrev tidigare går jag en entreprenörsutbildning på Drivhuset (i samarbete med Chalmers) där vi bland annat lär oss kundsegmentering, kundvärde och paketering. Fyra timmar i veckan inklusive olika uppgifter som man skall göra hemma gör att mitt företag blir mer och mer tydligt i konturerna. Till höger ser ni en av de mer värdefulla tillgångarna jag har i mitt företag, nämligen en presslista med mer än 3000 kontaktuppgifter till journalister, bloggare, frilansare och olika redaktioner. Denna samling kontakter är en mix av folk från gästlistor, en presslista som en PR-byrå av misstag råkat skicka (Tack så mycket hehe!), samt ett pressabonnemang. En tjänst som Hellgren Communication kommer att erbjuda är just mediekontakter:)


No comments:

Post a Comment