Apr 25, 2014

INGEN RAST OCH INGEN RO

Godkväll finisar! Mitt i strålande sol har jag bråda dagar med 100 punkter på Att Göra-listan. Blogginlägg till Campadre, skolarbete, en grafisk invitation som skall göras, bildredigering och artikel research. Helgen är jobb, jobb och jobb helt enkelt. Imorgon skall jag ta mig ut och grilla lite med Erik och Carl innan nästa arbetspass, för att hämta lite vårenergi men sen är det dags för jobb igen. 

Satt och kollade igenom nästa veckas schema och det ser rätt fullt ut: 

På måndag skall jag på en minikurs i presentationsteknik på Drivhuset och sen är det seminarium. Dagen avslutas med ett möte med Patrik från Metro. Jag hoppas innerligt att jag kan bli modeskribent för dem:) * Håll tummarna * 

På tisdag skall jag på finansfrukost på Elite och sen är det plugg hela dagen. 

På onsdagmorgon skall jag på ansiktsbehandling på Glow & Cut in Kitchen och sen är det plugg hela dagen.

På torsdag är det plugg och jobb som gäller. 

På fredag är jag stilkonsult och fotograf på ett modevent som Vero Moda och Vila anordnar. Det kommer bli ett maxat event med Give aways och modevisning på stora torget, och jag hoppas på att jag får träffa några av er läsare då:) Återkommer om när och var jag kommer vara. 

Fördelen med allt jobb är att man somnar som en klubbad säl på kvällen. Godnatt  

No comments:

Post a Comment