Jul 25, 2012

SPA-DAG


Vardagslyx..

Igår gjorde jag en skön och lyxig ansiktsbehandling hos Lilli. Det var 1.5 timme av total avkoppling, med musik från något asiatiskt spa i bakgrunden. Jag somnade nästan bort en stund och började att drömma. Tillsammans med dofterna från de ekologiska produkterna, havets brus från högtalarna, och vana händer som vant och metodiskt, masserade käkbenen, var det lätt att slappna av till 100%. Jag kan verkligen rekommendera att gå på en ansiktsbehandling. Själv gör jag det allt för sällan, men det är en lyx som jag vill unna mig oftare. Tyvärr är ordinarie priser oftast väldigt höga, men det finns andra vägar att gå. Via apparna Let`s deal, och Groupon kan man få upp till 70% rabatt, på en lyxig behandling på salong, inne i stan. Själv skall jag hjälpa Lilli att komma igång med bloggandet, så för mig var denna sköna stund, helt gratis. 

Yesterday I made luxurious facial treatment at Lili`s place. It was 1.5 hours of total relaxation, with music from an Asian spa in the background. I almost fell asleep away for a while and began to dream. Together with the smells of organic products, ocean noise from the speakers, and experienced hands, that shrouds and methodically, massaged my jawbones, it was easy to relax 100%. I can strongly recommend to go and do a facial treatment. Of course I don`t do it too often, but it is a luxury that I want to do more often. Unfortunately, the prices are usually very high, but there are other ways to go. Via the apps Let `s deal, and Groupon you can get up to 70% discount on a luxury treatment on a salon, in the city. I will help Lilli to get started with blogging, so for me the treatment was for free. 



No comments:

Post a Comment