Jul 15, 2012

INSTAMOOD (PHOTOS FROM INSTAGRAM)

Här kommer det senaste från min instagram, 2angiface! 

Bild 1 - Jag har köpt boken Mediababe i pocket. Perfekt bok om hur man marknadsför sig på nätet, samt skapar en framgångsrik blogg. Kostar bara 39 kr på Adlibris, Bild 2 - Kör "jag glor in i kameran" looken, Bild 3 - Bild från Eriksberg och den mäktiga Stena Line-båten, Bild 4 - Jag försöker se ut som om jag kommer från anno 1991, Bild 5 - Tog denna bild på Starbucks förra veckan, Bild 6 - Det finns inget godare än bagarens kanelbullar, Bild 7 - Käkade lunch på Angelo`s med Susanna i veckan, Bild 8 - Fräsig solgul drink på Blogkeens mingel, Bild 9 - Inga kommentarer. 

Photo 1 - I bought the book MediaBabe in pocket. An excellent book on how to market yourself online, and create a successful blog. Only costs 39 kr on the sight Adlibris, Photo 2 - "I stare into the camera," - look, Photo 3 - Photo of Eriksberg and the big Stena Line boat, Photo 4 - I'm trying to look as I came from 1991, Photo 5 - took this picture at Starbucks last week, Photo 6 - There's nothing better than the baker's cinnamon rolls, Photo 7 - Had lunch at Angelo `s with Susanna last week Photo 8 - Nice sunyellow drink on Blogkeens mingle, Photo 9 - No Comments .


No comments:

Post a Comment