Jul 17, 2012

BUSY LIFE


Guys, ursäkta för dålig uppdatering - - - igen. Händer titt som tätt numera. Jo,så här är det. Jag sommarjobbar 9 timmar per dag, och är därimellan så trött att jag inte gör ngt mer än att ligga och stirra upp i taket i min stora säng. Sedan är det tusen andra saker som skall göras inför flytten om drygt en månad. Min stora garderob (skrubb), skall gås igenom. MASSOR av grejer skall säljas på tradera, jag håller på att sälja av studentlitteratur, säga upp prenumerationer, leta bostad i Karlstad, ställa mig i diverse bostadsköer, ansöka om studielån, söka jobb i karlstad, boka möten, börja packa...med mera, med mera. Men det känns mest kul och spännande alltihop, även om det är mycket. Har en stark känsla i magen att det här kommer bli väldigt bra. 

Guys, sorry for bad update --- again. My life is to busy right now. Well, this is it. I`m going to work, 9 hours per day, and when I`m home, I`m so tired that I don`t do more than staring on the roof. Then it's thousands of other things to be done before the move in about a month. My big closet, should be reviewed, and I will sell lot`s of stuff on internet. I'm also about to sell all my student literature from last year, unsubscribe a lot of things, find an apt in Karlstad, join various of waiting lists, apply for student loans, search for jobs over there, schedule appointments, start packing ... and more, and more. But it seems right now, more fun and exciting. I have a strong feeling in my stomach that this will be very good.


No comments:

Post a Comment