Jul 12, 2012

MOROCCAN OIL


Jag har nu provat världens mest hypade hårprodukt - Moroccan Oil, och sanningen är bättre än myten. Mitt hår (som jag skrivit förut), är hästmanstjockt, storlockigt (efter 5 permanenter), slitet (efter 10 års blekning), och sprött. När jag tog en tesked olja i håret vill jag påstå att strukturen förändrades till det bättre, och efter 1 timmes självtork så blev håret flygigt, glansigt och lätthanterligt. Tummen upp i skyn för denna hårolja! 

I just tried the most hyped hair product in the world - Moroccan Oil, and the truth is better than the myth. My hair (which I've written before), is horse man's thick, very curly (after 5 permanents), worn (after 10 years of bleaching), and brittle. When I took a teaspoon of oil in my hair, I would say that the structure was changed for the better, and after 1 hour of self-drying, my hair became much softer, more shiny and manageable. Thumbs up into the sky for this hair oil!



No comments:

Post a Comment