May 22, 2012

SOME EGOBOOST TALK




LITE PEPPTALK!! (inspirerat av Elaine Eksvärd) 
Varför är folk så gränslösa mot mig?
Varför sätter du inte gränser?
Jag vill att folk skall veta mitt värde, men vågar inte säga ifrån när de är elaka.
Säg ifrån när de är elaka, så kommer folk att veta ditt värde.
Jag är trött på alla som gör mig besviken.
Sluta umgås med folk som gör dig besviken.
Allt känns hopplöst.
Omge dig med folk som gör saker och ting hoppfullt.
Some pepptalk, (inspired by Elaine Eksvärd)
Why doesn't people respect my limits?
Why don`t you put up the limits?
Speak out when people are nasty, so people will know your values. 
I`m tired of people that makes me disappointed.
Stop spending time with people who let you down. 
Everything seems hopeless.
Surround yourself with people that is hopeful.