May 19, 2012

BOHO OUTFIT



Hey not a total black friday yesterday..

Svart, svart, svart och svart. Jag har sju klänningar i svart, dock med olika siluetter, ungefär tio t-shirts, tröjor, kjolar och byxor och fyra kavajer med olika nyanser av svart (!). Ganska tråkigt egentligen, och lite fegt att jag inte vågar mer pasteller, neon och mönster. Jag brukar köra på knalliga accentfärger istället. Igår utmanade jag mitt "svarta" jag, och körde lite crazy mönstrat. Klänningen är från Ipanema market i Rio och schalen likaså. Bohochic helt enkelt.

Black, black and again...black. I have like seven dresses in black, but with different silouettes, about ten t-shirts, shirts, skirts and pants, and four jackets with different shades of black (!). Quite boring really, and it`s weard that I don`t use more of pastels, neon, and patterns. I usually go for accentcolors on a black outfit instead. Yesterday, I challenged my "black me", and went a little more colorful then normal. The dress is from Ipanema market in Rio, and the sharf as well. Simply bohochick.