May 16, 2012

HAPPY WEDNESDAY TODAY



WELCOME HOME EMELIE!!

Ojojoj vilket stort blondburr jag bjöd på idag. Det finns dagar då jag fullkomligt hatar min hästman, men ibland, om jag lägger 10 minuter extra med fönen, kan håret blomma ut som en jättelik blomma som spretar åt alla håll. Så tack Dust it-puder, för att du gjorde ditt jobb denna onsdag. Är ovanligt pepp idag, för att det är bara tre dagar till min barndomsväninna Emelie (hon som jag bodde hos, i Paris), flyttar till Sverige (!) Verkligen jätte roligt. Vi har mest umgåtts på skype det senaste året, så nu äntligen blir det IRL, dvs. riktiga promenader, riktiga myskvällar, vinkvällar, testunder, utgång eller vad det nu kan vara; öga mot öga. Mycket bättre. Vi kommer fira hennes hemkomst bokstavligt den 18:e, med att åka på grillparty vid havet hos Ida, som är en en annan barndomskompis till oss. Trevlig fredag att se fram emot. 

Today I offer you guys, a BIG BLONDE HAIR BOMB! There are days when I absolutely hate my hair, but sometimes, if I`ll add like ten minutes extra time with the hairdryer, the hair is like blowing out, like a giant rose flower, that sprout in all directions. So thank you Dust It (hair powder), because you did your job today. I feel unusually good, maybe because it`s only three days until my childhood friend Emelie (she hosted my in her apt in Paris, in April, remember?), is moving back so Sweden (!) Really, really fun. We have mostly spent time on Skype this, and the last year, so now I`ll looking forward to some IRL-quality time. So real wining and dining eve`s, power walking and afternoon tea-chitchat, YES, so much better face to face, then to hang out virtual, through the screen. We will celebrate her homecoming literally this Friday with BBQ @ the beach, with another childhood friend to us. A good Friday to look forward to.