Jan 30, 2014

VAD GÖR ETT BRA EVENT?

Haha här står jag och försöker se svår ut framför kameran;) vet inte hur jag lyckas hamna på alla dessa events alltså;) Skyller på Naim som drar med mig. D.Brand arrangerade en modeshow tillsammans med Mercedes Benz och det märktes att det var en tung sponsor som stod bakom eftersom gästlistan var stjärnspäckad och champagnebaren var gratis. Stämningen var minst sagt på topp. 

Vad var det som gjorde att det här eventet vibrerade? Massor av fotografer som tog kort på allt och alla, flera tunga namn blandat med underground personligheter, housemusik, en rejäl åldersmix, uppklätt, någonting att äta, servitriser som stod på tå och en happening (modeshowen), samt stor och trendig lokal med garderob och rejäl rymd, sittplatser och massor av höga bord.  Jag ser och lär eftersom jag gärna vill hålla på med event-PR, lanseringar och releaser. Bild: Finest

No comments:

Post a Comment