Jan 10, 2014

HAPPY WEEKEND

Happy Weekending finisar  

Bilden visar inte direkt verkligheten för jag kan inte förmå mig att publicera de fantasilösa outfits jag går omkring med i dessa dagar. Denna blogg är ju min verklighetsflykt och det är bra mycket roligare att publicera bilder som tagits med en bra kamera då man pimpat sig lite extra. 

Tja, jag gick från att vara i en två veckors arbetsbubbla till en intensiv pluggbubbla i ett kick. Ingen rast och ingen ro. Dagarna tillbringar jag framför datorn, om jag inte cyklar runt i Karlstad i hällregn. Tur att jag har min nya jacka;) 

Vad händer idag då? Först skall jag till tryckeriet och trycka upp materialet till vårt skolprojekt om Mårbacka och efter det blir det en sväng till Lidl för att handla helgkäk. Sen skall jag diska, städa och laga mat för jag får besök av Erik och Elis senare. Klockan 18 blir det konstutställning där jag skall fotografera. Bra avslutning på tung vecka  Bild: Joakim Lindqvist

No comments:

Post a Comment