Jan 5, 2014

TILLBAKA TILL KARLSTAD

Nu säger jag adjöken till Kode och Göteborg för den här gången och en ny vårtermin i Karlstad väntar. Jullovet har lite tagit knäcken på mig. Ligger efter med sömnen och har slarvat med maten, bloggen och hälsan. Till råga på allt är min nya telefon strulig och så är Januari den månad då jag är som mest pank. Men, men. Tänker lite så här: Empty pockets never held anyone back. Only empty heads and empty hearts can do that. Ett otroligt bra citat som får mig att känna lite mer ekonomiskt hopp för framtiden. Det jag iaf tar med mig från detta jullov är fina möten med gamla vänner, massor av arbetstimmar som blir pengar i Januari och Februari, samt en ny nivå på mitt dansande (2% bättre än innan) Inte fel ändå:-)

Min kommande vecka dårå:  

I Karlstad väntar nu massor av skolarbete med Mårbacka. 1
5 HP står på spel och nu gäller det att leverera mer än någonsin. 

Håller ett inspirationsföredrag på onsdag för ettorna på mitt program. Tänkte faktiskt filma det och lägga upp det på bloggen:)

Vernissage på Galleri Bergman.

Hänga med vänner och min faster. 

Skall göra ett porträtt av designern Naim Josefi på ett spa i Norge till helgen. 

Så en rätt intensiv vecka med en riktigt spännande helg väntar:) 

OBS: Bilden är från dag nummer ett på jullovet (Ett glas vin på Clarion Post) innan mitt jobbmaraton satte igång och jag fortfarande såg fräsch ut hehe

No comments:

Post a Comment