Jan 15, 2014

STRESS OCH PRESS

Sitter och skriver. Tre deadlines till på fredag. Dels ett stort skolprojekt och så NWT och Kungälvsposten. Är det inte sjukt märkligt att allt alltid sammanfaller samtidigt. Har lite svårt att andas faktiskt. Ligger efter med allting känns det som och det kommer definitivt bli nattarbete denna veckan. Äter frukost på stående fot och sitter i morgonrock när klockan är 11.00. Kommer ni ihåg att jag skulle skriva om Alexander Erwik denna månad? Blir inget av det för min mobil med intervjun är på verkstad (där jag hade intervjun inspelad), så det blir en artikel om Köpenhamns modevecka. Lite jobbigt är det allt att sitta och skriva om något som hände för ett halvt år sen och med mitt korta guldfisksminne ..men men. Jag skall allt trycka ur mig något och som tur är har jag ju mina gamla blogginlägg om modeveckan kvar;) Bilden är tagen av mig på Benedikte Utzons show i Köpenhamn 2013.

No comments:

Post a Comment