Jan 19, 2014

LÖRDAGEN



Ledsen för kass uppdatering idag. Min dator har krånglat vilket verkligen är en mardröm för (i synnerhet) en som bloggar och är nätberoende. Har suttit och nervat i soffan, ringt desperata samtal till potentiella utlånare (av datorer) och gått omkring som en osalig ande i lägenheten utan rast eller ro. Allt löste sig i alla fall tillfälligt när mina änglar till hyresvärdar lånade ut en riktigt bra PC för veckan som kommer   

Min lördag var så mycket bättre. En mix av nätverkande, kompisfika och middagsbjudning i nice kombo. Jag och Helga (supertrevlig tjej jag träffade på Akademisk Högtid) gick på invigningen av gymmet Optimal Träning, och där bjöds det på laxsnittar, aloevera-shots och mingel. Efter det blev det gott kaffe och chokladboll på cafè Rosteriet i Löfbergs Lila skrapan. 



..och på kvällen bjöd Giselle från Cut in Kitchen på middag. Saftig stek med spanskt rödvin och med samtalsämnen om allt mellan jord och himmel. Fin fredag och lördag  

No comments:

Post a Comment