Jul 24, 2011

YESTERDAY EVENING


Efter timmar av tragisk nyhetssändning IGÅR tog jag en paus och umgicks med Malins pappa Kurt, Malins pojkvän Odd-Sven och Malin över vin, räkor, chips och caffe latte.

 After hours of tragic news broadcast YESTERDAY, I took a break and spent time with Malin's father Kurt, Malin's boyfriend Odd-Sven and Malin over some wine, shrimps, chips and caffe latte.
 

Det är inte många dagar innan jag åker till USA nu. Malins familj börjar kännas väldigt mycket som min egen lilla Stavanger - familj. Så blir det när man bor i samma hus under en lång period.

 There are not many days before I go to the U.S. now. Malin's family begins to seem very much like my own little Stavanger - family. That`s what happens when you live in the same house under a long period.


Förresten, har ni sett att jag har färgat ögonbrynen? Lite väl mörka kanske? Har fått massor av komplimanger för dem.

 By the way, have you seen that I have dyed my eyebrows? A bit too dark maybe? Has received lots of compliments on them.
 

Min t-shirt med ANGIFACE-tryck är den snyggaste jag har;)

My t-shirt with ANGIFACE-print is the nicest I have;)



No comments:

Post a Comment