Jul 1, 2011

THE DRIVE AND THE FORCE

Jag drömmer om att göra stor karriär. Jag drömmer om att besöka platser på en proffessionell basis. Jag drömmar om Tokyo, New York, Miami och Buenos Aires. Jag drömmer om PR, avtal, affärer och internationella kontaktytor. När andra drömde om familj, drömde jag om att sova på hotel. När andra ville ha ett husdjur ville jag köpa en kostym. När andra ville ha lägenhet ville jag ha ett flygplan. Frihet är för mig viktigare än tillhörighet. Dessa tankar kommer till mig den 1 juli i Stavanger 2011. Jag ger aldrig upp. Jag skall lyckas. Min drivkraft finns där varje dag. Jag tänker inte låta någonting försinka mig.

I am dreaming about a big career. I am dreaming about business trips on a professional basis. I am dreaming of Tokyo, New York, Miami and Buenos Aires. I am dreaming about public relations, contracts, business and international contacts. While others dreamed about family, I dreamed about sleeping in hotels. When others wanted to have a pet, I wanted to buy an hotel. When others wanted an apartment, I wanted an airplane. Freedom to me is more important than belonging. These thoughts is coming to me on 1 July in Stavanger 2011th. I will never give up. I will succeed. My driving force is there every day.


No comments:

Post a Comment