Jul 19, 2011

MARIA MONTAZAMI AND HER BAG COLLECTION

Vanligtvis gillar jag inte alls Hollywood frun Maria Montazamis stil men jag måste säga att hennes väsk collection är helt klart min stil. De är av bland annat kalvskinn och alla väskorna har Marias speciella signum på, nämligen hennes tofsar.

 Usually I dont like the Hollywood wife Mary Montazamis style but I must say that her bag collection is definitely my style. They are of particular calf leather and all the bags have been Maria`s special hallmarks - - her tassels.
Här är Marias dotter Sara som är modell för väskorna. Följ hennes blogg på Veckorevyn (Kolla in bloggen här). Hennes LA-til går inte av för hackor.

 Here is Maria's daughter Sara (Check her blog here) who is a model for the bags. Follow her blog at Veckorevyn.se. She has a very relaxed LA-style that I love.

Ni har väl inte glömt mitt möte med Maria förra månaden på Riche i Stockholm. Voilà - här är vi!!

 I hope you haven`t forget my meeting with Maria last month at Riche in Stockholm. Voila - here we are!!

Här hittar ni Maria Montazami fina väskor till bra priser.

 Here you will find Maria Montazami nice bags for good prices.

3 comments:

  1. angelica24/11/11

    jag tyckar värkligen om hennes collection! skitsnygga, spesiellt den beige

    ReplyDelete
  2. Anonymous24/11/11

    jag med:) hade ju önskat att jag hade råd att köpa en väska bara;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous11/9/12

    bookmaгkeԁ!!, ӏ like уour website!
    My page : business

    ReplyDelete