Jul 8, 2011

THE SECRET BEHIND MY SKIN


Alessia sa till mig att min hy ser strålande ut nuförtiden. Jag har lidit av acne i 10 år och provat verkligen allt. Antibiotika, acnemedel från clarins, clerasil, ACO mm. För ett år sedan så beställde jag proactive från TV-shop, jag var otroligt skeptisk kan jag erkänna. Faktum är att jag såg skillnad redan första dagen. Hyn blev klarare och såg mycket frächare ut. Jag kan verkligen rekommendera Proactive!!

Alessia told me that my skin looks great these times. I have suffered from acne in 10 years and tried really everything. Antibiotics, acne funds from Clarins, clerasil, ACO mm. A year ago, I ordered proactive from TV-shop, I was incredibly skeptical, I admit. In fact, I saw the difference the very first day. My skin became clearer, and looked very fresh right away. I can really recommend Proactive!!



No comments:

Post a Comment