Jul 27, 2011

HOTEL AZÙCAR IN MEXICO


En dag när jag var inne och kikade på mina favoritbloggar "Elements of style blog" och "Mrs. Lilien blog" så hittade jag det här suveränt fina hotellet i Mexico, - Hotel Azùcar. Bilderna var ljuvliga och otroligt inbjudande så jag var bara tvungen att dela de med er.

One day when I surfed and looked at my favorite blogs "Elements of Style blog" and "Mrs.Lilien blog", I found this great beautiful hotel in Mexico - Hotel Azucar. The pictures from the hotel were lovely and incredibly welcoming, so I just had to share those with you.




1 comment:

  1. Ser vackert ut där!
    Mexico har väldigt många fina hoteller. Har bott på H10 hotels i Riviera Mayan när jag var där sist.
    men blir inte så ofta att man bor på hotell för jag har familj där o själv halv mexican :P

    Kram!

    ReplyDelete