Mar 3, 2011

SLEEPMORNING..



Denna veckan har varit så intensiv fram till onsdag att jag haft mindre sömn än normalt så idag bestämde jag mig för att hoppa över föreläsningen på morgonen och vara hemma för att komma ikapp med sömn.

Tyvärr skapade det subtila utanförskaps-känslor(dåligt samvete etc)som jag fick hantera. Jag började den avhuggna morgonen med starkt kaffe, juice och gröt och funderade på hur jag skulle lägga upp dagen.

Vips så kom det en inbjudan om meditation och quigong som genast botade mina tankar och sen kom jag på att jag har en inbokad intervju med Michael på ”Study abroad” för att planera studier utomlands som jag gärna vill göra. Det blir en innehållsrik dag trots allt.

This week has been so intense until Wednesday so I had to sleep less than normal, so today I decided to skip the lecture in the morning and be home to catch up with some sleep.

I created the subtle off-munity feelings (guilt etc) that I had to handle. I began the morning with strong coffee, juice and porridge and wondered how I would plane the day. 

Suddenly an invitation for meditation and quigong came and then I remembered that I have booked an interview with Michael on "Study abroad "-office for the planning of my college abroad that I am dreaming about.


No comments:

Post a Comment