Mar 15, 2011

GOOD GIRL..


Jag har blivit så produktiv och ordentlig på sista tiden att jag nästan blir misstänksam. Men jag väljer nog hellre att imponeras av mig själv. Åtminstonde så länge det varar.

Veckan är numera indelad i prydliga rader med varenda minut minutiöst inplanerad med aktiviteter som stärker, utvecklar och utmanar mig.

Vad sägs om att hela veckan är indelad i föreläsningar, seminarier, gruppmöten, träning, studentambassadörs uppdrag, danslektioner och bloggtimmar. Go girl!!

I have been so productive and decent lately that I almost becomes suspicious. But I would rather choose to be impressed by myself. Well, as long as it lasts.

The week is now divided into neat rows of meticulously planned minutes with activities that strengthen, develop and challenge me.

How about all week is divided into lectures, seminars, group meetings, training, dance lessons and blog ours. Go girl!


1 comment:

  1. Anonymous16/3/11

    Sånn er det å være student!Må innrømme jag saknar det til tider...Jeg heier på deg!

    -Anna Patricia-:-)

    ReplyDelete