Mar 17, 2011

ANOTHER GOOD, BUSY DAY..

Bilden är från en restaurang i USA, den passade in på den hunger jag känner just nu..
Är nu hemma efter ännu en hektisk dag och jag hinner inte ens blogga så mycket som jag skulle vilja vilket är anmärkningsvärt dåligt.

Jag önskar jag kunde skriva något riktigt vitsigt så här kl 22.00 en grå torsdag i Mars, efter att ha varit 12 timmar ute i den stora staden men huvudet är totalt tomt just nu. Sorry.

Jag kan iallafall berätta att det var en fantastisk seminariedag eftermiddag på universitetet om kreativitet med bland annat performence konstnären Anne Pajunen och den inspirerande fil, dr leg psykologen Maria Sandgren.

Am now at home after another busy day and I can not even blogging as much as I would like to which is remarkably bad.

I wish I could write something really funny now at 22:00 pm, a grey Thursday in March, after having been 12 hours outside, in the big city, but my head is totally blank right now. Sorry.

I can atleast tell you that it was a fantastic evening seminar at the University about creativity, with performence artist Anne Pajunen and the inspiring file, certified psychologist Dr Maria Sandgren.


No comments:

Post a Comment