Mar 3, 2011

ME FLOWING



Just nu känner jag att livet har nått någon slags balans mellan att studera, arbeta, egentid, vila och relationer.

Jag ser mitt liv som en ram som jag fyller med dessa ting, det får inte bli för mycket - inte för litet. Om ramen blir för full så spricker den och jag blir alldeles säkert för trött eller sjuk eller så blir något av livets nödvändiga lidande (vänner, ekonomi, arbete).

Om jag har för lite i ramen så blir duken (livet) färglöst och meningslöst och det är risk för att jag stagnerar och börjar med destruktiva aktiviteter(arbetsnarkomani, för mycket festande, risktaganden etc.)

Just nu: JAG=FLOW

Right now, I feel that life has reached some sort of balance between study, work, time for yourself, rest and relationships.

I see my life as a frame which I fill with these things, it may not be too much - not too small.
If the frame is too full, it will shatter and I will surely be too tired or sick and somethings of these thigs I will not be able to take care of. (friends, finances, work).

If I have too little in the frame, the canvas (life) will be colorless and meaningless and there is a risk that I will stagnate and begin with destructive activities (workaholism, too much partying, risk-taking, etc.)

Right now ME = FLOW



No comments:

Post a Comment