May 6, 2014

INSPOBILDER OCH SCHEMA

Bilderna är några opublicerade från Göteborg. 1. Trädgårdsföreningens stolta palmsamling. 2. Syrrans vegetariska födelsedagsmiddag till mig med cosmopolitan som fördrink. 3. Bästa uteserveringen i Gbg är designerhotellet Avalon. Stekigt klientel, hipp barmusik och tjusiga atteraljer. 

Igår var det måndag och jag skrev jordens jobbigaste tenta. SUPERSKÖNT att det är avklarat iaf. Firade genom genom att sitta i min soffa i en timma och bara stirra i väggen. Helt tom i skallen på något sätt. Nu är det nya, friska tag som gäller. Tisdag: Idag skall jag ha en intervju med en kille med skägg. Gissa varför? Joooo min artikel i NWT skall handla om varför nästan alla män har skägg nu. Blir nog kul läsning får vi hoppas;) Ikväll skall jag ha ett möte med Hanna från Hannas Media på Cava. Skall bli givande att utbyta lite liknande erfarenheter. Onsdag: Ännu två skäggintervjuer på morgonen med bland annat en kille från jeansbutiken Levis. Efter det har jag en företagspitch för lite folk från näringslivet, dvs. jag skall presentera mitt företag på tre minuter inför några "drakar". Detta ingår i min entreprenörsutbildning. Efter det skall jag skriva rent och klart skäggartikeln.Torsdag: Då skall jag sätta igång med ett grupparbete. Vi skall göra en marknadsföringsplan till Danshuset. Ganska passande företag för min del eftersom jag är tokig i dans. På eftermiddagen sen är det ett snabbt frisörbesök hos Giselle och sen entreprenörslounge där jag skall medverka på scenen. Fredag: Studier, sista pillet med artikeln, ärenden och så är vi ett gäng som är bjudna på middag till Erik och Carl. Helgen bjuder på: Eurovision på lördag med ett härligt gäng (Erika, Helga, Carl, Erik) och så Stockholm på söndag då jag landar på middag hos Sofie på kvällen.



No comments:

Post a Comment