Feb 10, 2012

I MITT HUVUD

Inspiration just nu: Stories och livsöden som jag stött på den senaste tiden, vintervädret, den här bilden och 80-talet.

I mitt huvud: Tankar kring studier i år. Vart skall jag studera? Karlstads universitet? Berghs school of communication, Kalmar? PR-tankar, PR-byrå, PR is in my mind..

Musik: First aid kit går på repeat om och om igen tillsammans med bossa nova.

Senare idag: Skall träffa min nageltjej Karolina och planera för den 18e, samt göra french nails. Zumba med Josè, AW med Lisa och Magdalena.

Länktar efter: Tropisk hetta, färgen grönt, sommar, batik och azurblått hav.

Vill läsa: Syster Maria har promotat nobelpristagaren Doris Lessing hårt under en månads tid, så jag funderar på att faktiskt ta mig an något av hennes litterära mästerverk.

Övrigt kul: Poppiga pasteller, kusin Rebecka har flyttat till Gbg, Lucia från Stavanger planerar en Sverigetripp, Fresh Fish-mässan jag skall jobba på i Mars, inköp av en riktigt bra canonkamera, farmors 90-års kalas and more..

No comments:

Post a Comment