Sep 15, 2014

SLUT PÅ BLOGGPAUSEN

Friends, man kan väl säga att jag har haft en sån där bloggpaus men det känns jättekonstigt och jag lovar att den är över i detta nu. När jag inte bloggar är det som att jag inte borstar tänderna och även om min blogg kommer att flyttas snart så kan jag ju ändå tuffa på här medans jag (och ni) väntar. Det är väl framför allt väntan på ett portalbyte som gjort att bloggmotivationen inte varit på topp här men nu kör jag igång igen tänkte jag:) Har tillbringat helgen hos syrran i Gbg, på Fresh Fish-modemässa, på valvaka hos moster igår och på Clarion hotel AW i fredags. Maxad helg as usual när jag är hemma:)

Fick intervjun mejlad till mig idag (för Metro Weekend) för korr och det är en riktigt märklig känsla att läsa hur någon annan tolkade in det man hasplade ur sig under en halvtimma. Fick en fråga om vem jag tyckte klädde sig sämst i Sverige och det känns ju lagom kul att denna person (kanske) kommer att läsa vad jag tanklöst hävde ur mig;) Men, men det var ju stil och kläder som jag kritiserade och inte ngt känsligt..

Åker iaf tillbaka till Karlstad ikväll. Min vecka ser ut så här:

Tisdag: Plugg, studier och myskväll hos Erik och Carl.

Onsdag: Möte med Metro/VF, studier och möte med de härliga tjejerna från salong Glow & Cut in kitchen.

Torsdag: Plugga

Fredag: Skall vara marskalk på akademisk högtid. Det var jag ju förra året också och det är typ som att vara med på en mindre nobelfest. Alla har långklänning och det är otroligt högtidligt och efteråt är det en fin middag:) 

Ja, lite så ser min vecka ut:) Har förresten köpt en Mac Air idag:) Efter fyra år börjar min Dell-PC att bli lite sliten så det är dags att byta innan ngt mardrömsscenario inträffar (typ att den dör när man sitter med C-uppsatsen) så det känns kul att äntligen bli med en Mac:)

Nu måste jag jobba, vi hörs senare!

No comments:

Post a Comment