Sep 26, 2014

HAPPY FRIDAY!

Happy friday finisar! Är lättad, relieved och glad för jag lämnade in ett 12-sidor stort skolarbete igår som var århundradets tråkigaste (Puh) vad skönt! Firar med en hårföning nu på morgonen. Jag har inte alls många extravaganta vanor i vardagen. För det mesta äter jag hemmagjorda matlådor och jag cyklar precis överallt. Inget dyrt klippkort på gym eller lyxigt uteätande här inte, men när det kommer till hår, hy och fysiskt välmående så gillar jag att unna mig. En underbar vardagslyx är fredagsföningen så nu klockan tio sitter jag på salong och får hårmassage och tjusig föning på min favvosalong Glow & Cut in kitchen  Lite amerikanskt så där:) Annars ser min dag riktigt spännande ut. Värmlands affärer skall göra en intervju med mig klockan 13.00 och sen skall jag hem och svida till ngt snyggt för business-AW på CCC kl 17.00. En bra fredag helt enkelt. Outfit: Tröja/VILA, Kjol/Vero Moda, Smycken/M925 Design, Skor/C.Kobler Bild: Erik Jespersen

1 comment:

  1. Helga26/9/14

    Klippkort på gym kan också räknas in i fysiskt välmående, min sköna böna! Men dina km på cykel slår nog mångas mängd fysisk aktivitet :)

    ReplyDelete