Sep 15, 2014

DÄR ALFAHANAR OCH BARNFAMILJER MÖTS


Ett av mina favvoställen i Gbg är Clarion precis vid centralen. Det ligger så bra till också så det är väl lite därför jag ofta hamnar där. På bilden ser ni Dosa Ivanov som blev årets bartender 2014. Bara tanken på att han skapar min cocktail gör besöket extra kul tycker jag:)..och så folket. Det är välklätt och uppklätt och så finns det alltid ngn slags förväntan i luften. Det blir väl så när businessfolk blandas upp med urgöteborgare och barnfamiljer mixas med bakåtslickade alfahanar:)..och här sitter jag med tre gulliga barnmorskor från götet. Lisa (bredvid mig i blått) är en väninna sedan tio år tillbaka och så hennes crowd. Detta var alltså i fredags och så fort jag klev av tåget bytte jag till klackar och jag behövde bara vingla 100 meter innan jag kom fram till Göteborgs motsvarighet till Riche:) Foton: Emelie Lager

No comments:

Post a Comment