Sep 23, 2014

MIN VECKA

Så var det en ny vecka igen:) Typ nästan oktober och jag undrar just vart sommaren tog vägen!? Det var iskallt när jag stack ut nästippen imorse...Brrrr vad trisst att sommaren försvinner så snabbt och nu är det bara att ställa in livet på "Inside mode", dvs. att alla aktiviteter sker inomhus eftersom jag inte alls är en hurtig person som går powerwalks när det är kallt eller regnigt. Förresten så hade jag en helt HEMSK helg. Satt inne i hela tre dagar och våndades över min hemtenta och varvade det med ett tiotal avsnitt av Prison Break. Den kombinationen blir man inte glad av kan jag lova. Åt också burksoppa (!) för att verkligen maxa tråkigheten. Det är just helger som dessa som man känner att man INTE lever och typ möglar inombords och man undrar vad meningen med allt egentligen är...Jag gick knappt ut på tre dagar...Borde väl gått ut på en promenad men förmådde inte. Idag var det iaf skönt att återvända till civilisationen. Har varit på universitetet hela dagen och nu snart bär det av till stan för middag hos faster  

Hur ser resten av denna vecka ut då?!

Onsdag - Seminarium och en sista finslip på min (andra) ansökan direkt till Hongkong university. När den är inskickad (på torsdag) köper jag en flygbiljett så jag är där lagom till nyår (INTE fel att fira nyår där;) eftersom flygpriserna är fantastiskt bra nu.

Torsdag - En lyxdag. Ansiktsbehandling de luxe och massage för axlar och nacke är inbokat mitt på dagen. Man behöver dagar då man kopplar av när det är så stressigt alla andra dagar. Lite jobb blir det också med fotande av outfits och en intervju för Metro. 

Fredag - En tur till Cut in kitchen för fredagsföning och sen vernissage och business AW på CCC med Cecilia. Kanske går ut också efter det:) Det var min vecka det! Bild: Erik Jespersen

No comments:

Post a Comment