Jul 31, 2014

SKÖNHETSPRODUKTER JAG ANVÄNDER PÅ SOMMAREN

Här kommer en lista på de skönhetsprodukter jag använder på sommaren. Det brukar bli ett lättare och färggladare utbud än på vintern och det är ju precis så det skall vara:) Är aldrig trogen något märke utan provar alltid runt hej vilt, men just nu är dessa mina sommarfavoriter: Nu på sommaren har jag nästan bara använt saltvattenspray från Tony & Guy och håroljor från Matrix och The Body Shop  Till min hud använder jag just nu en oljebaserad ansiktstvätt från Lorèal, en ansiktslotion med Vitamin C från Natuvive, ansiktsmask med röd lera från Argiletz och ögonkräm från Fleur de sant ❤ Kroppen smörjer jag in med body butter orange från The body shop och min solskyddsfaktor kommer från Hawaiian. När det kommer till doft använer jag just nu en lätt parfymkräm som jag köpte på Lindex från Fenjal (ljuvlig och fräsch) samt en doft från japanska märket Shiseido ❤ Och sist men inte minst naglarna. Somriga färgtoner på timmarna är min melodi. Just nu använder jag nagellack från MaxFactor, Color Club, Models Own och Essie 

No comments:

Post a Comment