Jul 22, 2014

LÄNGTAR EFTER EN STOR FEST

Strandliv, beach 2014 och BBQ i all ära men vad slår en riktigt stor fest med röda mattan, sponsorvägg, fotografer och bubbel? Ett evenemang där man kan klä upp sig till tänderna utan att skämmas och där man kan träffa nya spännande, potentiella kunder och samarbetspartners? I N G E N T I N G typ. Det är en av de roligaste aktiviteterna jag vet, och jag blir alltid upprymd när jag vet att jag har något evenemang inbokat i kalendern. Just nu är det lite tomt med det tyvärr. Det är på hösten allt sådant kommer igång igen för nu är det semestertider men under tiden får jag titta tillbaka på lite fester som varit:)
1. D.Brands fashion party med Naim och Naslin. 2. Annika och jag på Stockholm fashion week pressparty på Cafè Opera. 3. Jag och Judith på invigningen av Backstage. 4. Copenhagen Fashion Week 2013. 5. Fresh Fish maskeradfest 2013. 6. Jag och skodesignern Barbro Ernland på ett event på Nimb Hotell i Köpenhamn. 7. Bloggmingel på Bliss. 8. Bloggfest på Marstrand med Morudj. 

No comments:

Post a Comment