Jul 6, 2014

MY SUNDAY LIST

Här kommer en liten söndagslista inspirerad av Sandra Beijer:) 
Hur såg du ut för ett år sedan? Tja bara och kolla på bilden nedanför där jag hängde med Maggan på ett berg i Gbg. Fortfarande blond då med:)
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast? Att jag är ganska duktig och omtyckt på jobbet där jag är vårdbiträde även om det inte är det som jag kommer hålla på med i framtiden. Bästa sommarlåten: Det blir utan tvekan låten Bumpy Ride med Mohombi (bild ovan) I know den är typ tre år men who cares!? Upptäckte den nu i sommar och ingen låt får mig på bättre festhumör:)
Vad åt du till middag igår? Det blev min hemlagade lax med basilika och citron. När laxen var färdig smetade jag över svart kaviar som råkade vara blå. Kul och god effekt vill jag lova:) 
Vad stör dig just nu? Borde lära mig bokföring, kontakta revisorer, planera modeartiklar, göra stilreseach och låna modeböcker inför hösten. Borde också börja kika på resor samt göra klart ett par skoluppgifter. Men hinner inte. Har fått ny respekt och förståelse för folk som jobbar heltid och är stressade.
Vad köpte du senast? Ett paket frusna blåbär som jag åt med kvarg och honung. Har fått dille på nyttig mat den senaste tiden. Beror kanske på att jag jobbar mycket och tränar nada. 
Vad ser du fram emot nästa vecka? Ett besök hos frisören för att färga utväxten, en weekend till Stockholm, lite salsadans och endast tre arbetsdagar:)
Ett citat som passar dig just nu: "The real power of a man is in the size of the smile of the woman sitting next to him"  Have a great sunday 

No comments:

Post a Comment